۱۵ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۵۲

محمدی:

متولیان جهانی‌سازی بر روی تمايلات و تفكرات زن سرمایه گذاری می کند

متولیان جهانی‌سازی بر روی تمايلات و تفكرات زن سرمایه گذاری می کند

اراک - خبرگزاری مهر: مسئول بسيج جامعه زنان سپاه روح‌الله استان مركزی با تأكيد بر حفظ دختران جامعه از آسیب های غرب گفت: متولیان جهانی‌سازی امروز بر روی تمايلات و تفكرات زن برای رسیدن به اهدافش سرمایه گذاری می کند.

اعظم محمدي در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در جهانی‌سازی امروز، نقطه اول در بين زن و مرد كار كردن بر روی تمايلات و تفكرات زن است تا دنيا سريع‌تر به سمت يكپارچه‌سازی حركت كند.

وی به تهیه فیلم های تولید شده برای تغییر تفکرات زنان اشاره و خاطرنشان کرد: در اين ميان دختران حساس‌ترين قشر محسوب می‌شوند؛ لذا مادران موظف هستند تا از دختران خود بيشترين مراقبت را داشته باشند.

محمدی با اشاره به نقش بانوان در جامعه و خانواده افزود: زن به واسطه نقش مادري، وظيفه انسان سازي دارد و اصلي ترين ماموريت او تربيت صحيح نسل هاي آينده ايران اسلامي است.

فعاليت در حوزه عفاف و حجاب توطئه هاي شوم دشمنان را خنثي مي کند

وی اظهار داشت: فعاليت در حوزه عفاف و حجاب و ترويج اين فرهنگ متعالي سبب مي شود جامعه به سمت خلاقيت، نوآوري و حفظ ايمان و سلامت جسمي و روحي حركت كرده و توطئه هاي شوم دشمنان نيز خنثي مي شود.

مسئول بسيج جامعه زنان سپاه روح الله استان مركزي با اشاره به تشكيل سازمان بسيج جامعه زنان خاطرنشان كرد: تبلور نقش زن در دفاع مقدس و حفاظت از ارزش‌های انقلاب اسلامی را می‌توان در گسترده‌ترين سازمان مردمی به نام سازمان بسيج جامعه زنان برای ساماندهی حركت‌های ملی و مذهبی زنان در عرصه‌های مختلف به فرموده حضرت امام(ره) دانست.

محمدی بیان داشت: انقلاب اسلامی ايران در دوران دفاع مقدس انقلابی نوپا بود و نياز به حمايت اساسی داشت اگر صبر اين زنان و همدلی آنان با مردان نبود؛ شايد اين مقاومت‌ها ادامه پيدا نمی‌كرد و ريشه‌های سازنده و شكل دهنده انقلاب و پيروزی جنگ هشت ساله حق بر عليه باطل شكل نمی‌‌گرفت.

حضور استوار زنان در صحنه‌های قبل از پيروزی انقلاب اسلامی

وی با بیان اینکه حضور استوار زنان در صحنه‌های قبل از پيروزی انقلاب اسلامی در مقاومت صبورانه آنها در برابر فشارها قابل غيرقابل انكار است تصریح کرد: همواره نقش زنان در پيروزی انقلاب اسلامی به‌عنوان يكی از ويژگی‌های انقلاب شمرده شده که در تاريخ می درخشد.

مسئول بسيج جامعه زنان سپاه روح الله استان مركزي گفت: در زمان جنگ وظيفه بسيج جامعه زنان در قالب ارائه آموزش‌های نظامی به زنان و آمادگی آنان در زمان‌های لازم بسيار خطير و حساس بود.

وی افزود: بسیج جامعه زنان بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی به فرمان بنیانگذار انقلاب در سال 59 و با حضور فعال بانوان فرهیخته کار خود را آغاز کرد وبرگزاری دوره های مختلف آموزشی از جمله آموزش دفاعی در مساجد به منظور ارتقای توان بانوان از جمله عملکرد های این نهاد است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: برگزاری دوره های امداد و نجات، اعزام امدادگر به مناطق جنگی، خدمت رسانی به جنگ زده گان و مجروحان، تهیه مواد غذایی برای رزمندگان و تشویق به حضور در جبهه ها از برنامه های این قشر در دوران جنگ تحمیلی بوده است.

محمدی در تشريح اهداف بسيج جامعه زنان اظهار كرد: تحقق سهم زنان در بسيج ملی به‌منظور آمادگی همه‌جانبه، تربيت و معرفی الگوهای فاطمی به جامعه زنان، ارتقای بصيرت و آگاهی دينی، ترغيب و ترويج حجاب و عفاف، تحكيم بنيان خانواده، شناسايی و معرفی شهدای زن به‌عنوان اسوه‌های صبر و استقامت و ... از جمله اهداف بسيج جامعه زنان است.


 

کد خبر 2111020

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha